HTML

Mi ez?

Receptek, ötletek, praktikák főleg Dukan diétához. Szigorúan nem hivatalosan és szigorúan saját tapasztalatból.

Egy diétában talán mindennél jobban a kenyér hiányzik. Erre találtunk egy viszonylag kielégítő helyettesítést.

Hozzávalók:

  • 2 ek zabkorpa
  • 1 ek zsírszegény túró
  • 1 kk sütőpor
  • 1 nagyobb vagy 2 kissebb tojás

Elkészítés:

Egy mély műzlis tányérban keverjük össze a száraz hozzávalókat, majd üssük rá a tojást és tegyük bele a túrót. Simára keverjük, majd 4 percre a mikrosütő legmagasabb fokozatán megsütjük.

A végeredmény így néz ki:

20131004_085630_kicsi2.jpg

Fogyasztható önállóan, pirítóban megpirítva kicsit, felkockázva köretként pl. vadashoz.

Címkék: reggeli tojás vacsora túró ebéd zabkorpa fehérjenap zöldségnap kenyérpótló

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tulelokeszletdietahoz.blog.hu/api/trackback/id/tr175549219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó Éliás 2021.02.09. 11:21:05

Tegnap próbáltam ki. Kicsit intenzívebben fűszereztem (több só bors és pici olaj), nagyon tuti lett. Kockáztam, pirítottam és salira tettem cruton-ként! Többször fogok kísérletezni, nagyon bejött a recept! Köszi érte!
süti beállítások módosítása