HTML

Mi ez?

Receptek, ötletek, praktikák főleg Dukan diétához. Szigorúan nem hivatalosan és szigorúan saját tapasztalatból.

A Dukan diéta szerint a zsenge zöldbab megengedett és kutatásaim során is az derült ki, hogy ennek vajmi kevés a szénhidrát tartalma. Szóval csak nyugodtan.

Hozzávalók:

  • zsenge zöldbab konzerv aprítva
  • 1/2 fej vöröshagyma
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • paradicsomszósz
  • kevés kókuszzsír
  • 2 ek zabkorpa-liszt

Elkészítés:

Egy kevés szalonnán kókuszzsíron tegyük fel a hagymát, a fokhagymát. Kicsit később a zöldbabot is tegyük bele és öntsük hozzá a paradicsomszószt. Ha túl sűrű vagy elfőtte a levét akkor tegyünk hozzá mindig vizet, hogy puhára főljenek az alapanyagok. 

Készítettem hozzá egy kis ropogtatni valót is a következő módon: 2 ek őrölt zabkorpához adtam egy csepp olíva olajat, némi vizet, sót. Ezt a masszát szétterítettem egy előre melegített palacsintasütőben és mindkét felét megsütöttem. Olyasmi, mint a pászka, szerintem nagyon jól ment ehhez a szószos ételhez, csak az a hátránya, hogy egy ilyen kis dologgal az egész napi szénhidrát bevitelünknek lőttek.

2013-11-29 19.51.10_hagymas_bab.jpg

Olvasd el a többi diétás receptemet is vagy használd a címkefelhőt!

Címkék: reggeli vacsora fokhagyma zöldbab zöldségnap zabkorpa-liszt hagma

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tulelokeszletdietahoz.blog.hu/api/trackback/id/tr465672962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ritmikus csimpifon 2013.12.09. 16:37:43

- Miért verted szét a kocsijukat?
- A WC-csészék miatt, úgy hiszem.
- Á, így már mindent értek. Eleged van a WC-csészékből.
- Most, hogy elmeséltem az életem történetét, menj és sétálj egyet.
süti beállítások módosítása