HTML

Mi ez?

Receptek, ötletek, praktikák főleg Dukan diétához. Szigorúan nem hivatalosan és szigorúan saját tapasztalatból.

Hozzávalók:

  • 2 főtt tojás
  • 1/2 erőleves kocka
  • 2 vastag szelet csirke/pulyka mell sonka
  • kockára vágott fehér- és sárgarépa (én sima franciasaláta mixet használtam)
  • kockára vágott kápia vagy pritaminpaprika
  • 1 csomag zselatin (fél liter vízhez való)

Elkészítés:

A zöldségeket pároljuk meg. A sonkát és a paprikát vágjuk kockára, a tojásokat félbe. Készítsük el a zselatint a csomagoláson megfelelő módon úgy, hogy előtte a vízben oldjuk fel az erőleves kockát. Ha esetleg van otthon csirke alaplevünk, abból a legjobb. A zselatinból először egy kis réteget tettem egy műanyag tál aljára és megvártam amíg picit megköt, majd erre pakoltam a főtt tojás feleket és rá a többi tölteléket. Felöntöttem a maradék zselatinnal és hagytam teljesen megkötni.

2013-11-02 09.23.14_aszpikos_zoldseg.jpg

2013-11-02 09.24.40_aszpikos_zoldseg.jpg

Olvasd el a többi diétás receptemet is vagy használd a címkefelhőt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tulelokeszletdietahoz.blog.hu/api/trackback/id/tr935667692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása