HTML

Mi ez?

Receptek, ötletek, praktikák főleg Dukan diétához. Szigorúan nem hivatalosan és szigorúan saját tapasztalatból.

A nyúlhús állítólag az egyik legjobb alapanyag a Dukan diétához. Tudom, hogy sokan nem eszik meg a nyulat, a családban is egyedül én szeretem, így ritkán jut az asztalra. 

Hozzávalók:

  • egy fél nyúl
  • fokhagyma
  • őrölt babérlevél
  • bors
  • 2 nagyobb szál répa
  • 1 szál fehérrépa
  • 1 fej vöröshagyma

Elkészítés:

A feldarabolt nyúlhúst egy edénybe teszem, felöntöm vízzel, hogy épp ellepje. Sózom, borsozom és 4-5 gerezd fokhagymával és őrölt babérlevéllel ízesítem. Kb 1,5 órán át párolom amíg a hús puha nem lesz.

Közben egy másik edénybe felteszem főni a megtisztított és karikára vágott zöldségeket és a hagymát. A zöldségek vizébe is tehetünk babérlevelet, sót borsot. Ha megfőttek a zöldségek turmixgépbe velük. Tegyünk hozzá ízlés szerint mustárt és joghurtot és ezzel kész is a mártás a húshoz.

Én még találtam a hűtőben egy bontott gomba konzervet is illetve kockára vágott kenyérpótlóval ettem. 

2013-10-17 11.51.53.jpg

Olvasd el a többi diétás receptemet is vagy használd a címkefelhőt!

Címkék: répa ebéd fehérrépa nyúlhús zöldségnap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tulelokeszletdietahoz.blog.hu/api/trackback/id/tr265588576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása