HTML

Mi ez?

Receptek, ötletek, praktikák főleg Dukan diétához. Szigorúan nem hivatalosan és szigorúan saját tapasztalatból.

Tavaly ősszel 109kg-os voltam amikor - képletesen szólva - hozzám vágták a Dukan diéta könyvét, és hát a tehetetlenség fizikai törvényéhez alkalmazkodva nem okozott bennem nagy változást. Szerencsére a kedves nejem el is olvasta a könyvet. Miután folyamatosan beszámolt és közben átadta a tudást, én már nem is tartottam fontosnak végigolvasni, mert annyira tisztán értettem a diéta lényegét. Belekezdtünk, ő 15kg én pedig akkor 20kg súlytól szabadultam meg. Nem volt küzdelem, mert volt elhatározás, voltak nyári strandfotók, muszáj volt csinálni.

Nyáron persze elengedtük magunkat, főleg én. Szeretek főzni, szeretek enni -  így a húszból 8kg vissza is jött rám szeptemberre. Ekkor már nem voltam kétségbe esve, mert tudtam a receptet, tudtam, hogy nem fog fájni. Valamin viszont változtatni akartam, mert azon kívül, hogy keveset eszem, szerettem volna egy kicsit fittebb is lenni.

Nyáron néhányszor voltam squash-olni, de az a heti 1 óra természetesen semmit sem ért. Így visszanyúltam az ősi fogyási módszerhez, amit minden dagihoz előbb utóbb hozzávágnak, hogy "kezdj el futni röfi, az ingyen van". Természetesen ehhez is lehet tudományosabban állni (és kell is, ajánlom: www.futas.net) de igazából egy jó cipő és némi elhatározottság elég kezdőtőkének. Teljesen nulláról kezdtem. Az első etapok mindössze 1km-es távok voltak, de folyamatosan emeltem. Majd 3 hónapig futottam, a végén már 7km-es etapokkal. A fontos az volt benne, hogy hetente minimum kétszer vagy háromszor megcsináljam. Egyáltalán nem nehéz, csak fel kell húzni az órát és amikor itt az idő felvenni a nyúlcipőt és futni. A futás kiegyensúlyozottá és folyamatossá tette a fogyásomat, ami enélkül - az a tapasztalatom - sokszor meg-meg torpant.

A diétával a célom a karácsonyig kitartás volt. Viszont annyian presszionáltak, hogy hagyjam abba, hogy ma végül beadtam a derekam. 83kg, ez lett most a vége, tehát újabb 14kg súlyfeleslegtől szabadultam meg 3 hónap leforgása alatt. A futást tavasszal folytatni tervezem, mert itt vidéken télen nem a hideg miatt nem lehet futni, hanem a brutális szmog miatt. (mindenki fával, szénnel vagy amit talál, azzal fűt)

Ezzel most egy időre be is fejezem a receptek írását, ha esetleg eszembe jut ez-az, talán felteszem. Viszont, ha valakinek van egy jó Dukan kompatibilis receptje, azt vendégposztként szívesen megjelenítem.

Olvassátok a recepteket, főzzetek jókat és fogyjatok le!

2013-12-09 21.02.57_cropped_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tulelokeszletdietahoz.blog.hu/api/trackback/id/tr185684561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása